cebit'e bilet
36
●2.618
- 05-10-2008, 22:02:36arkadaşlar türksel demiş biletinizi türksel standından alın. demekki biletsiz girilebilir:S
- 05-10-2008, 22:11:09Fuarın girişindeki TURKCELL standından telefon numaranızı söyleyerek alabilirsiniz diyor. Yani içeri girmeden stand olacak oradan alabilirsiniz.hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2008, 22:15:18Üyeliği durdurulduozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım sorunun doğru cevabını verenler için geçerli ama eminde değilim herkese bilet verirse oo çoğu kişi ücretsiz girer zaten - 05-10-2008, 22:33:50Eposta Aktivasyonu GerekmekteÇarşamba günü 13:30 da GeekZone a beklerim arkadaşlar

Alan adı ve Web Barındırma hakkında bir program olacak inşallah.
Dernekten bilet bulabilirsem burdan arkadaşlara dağıtabilirim.
