• 05-10-2008, 20:54:07
    #19
    edit..
  • 05-10-2008, 21:58:05
    #20
    gnctrkcll deki sorunun cevabı 16 form dolduracaklara duyurulur.
  • 05-10-2008, 22:02:36
    #21
    arkadaşlar türksel demiş biletinizi türksel standından alın. demekki biletsiz girilebilir:S
  • 05-10-2008, 22:11:09
    #22
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar türksel demiş biletinizi türksel standından alın. demekki biletsiz girilebilir:S
    Fuarın girişindeki TURKCELL standından telefon numaranızı söyleyerek alabilirsiniz diyor. Yani içeri girmeden stand olacak oradan alabilirsiniz.
  • 05-10-2008, 22:15:18
    #23
    Üyeliği durduruldu
    ozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fuarın girişindeki TURKCELL standından telefon numaranızı söyleyerek alabilirsiniz diyor. Yani içeri girmeden stand olacak oradan alabilirsiniz.

    sanırım sorunun doğru cevabını verenler için geçerli ama eminde değilim herkese bilet verirse oo çoğu kişi ücretsiz girer zaten
  • 05-10-2008, 22:19:07
    #24
    Soruya Doğru Cevap ilk 500 kişi ye veriyorlar bilet.
    kazananlara 6 Ekim Pazartesi günü SMS ile bilgilendirme yolluyacaklarmış.
    Fuar günü kazananlar kapıdan biletlerini alabilecekler.
  • 05-10-2008, 22:20:46
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Öğrenciye ücretsiz, kimliğinizi göstermeniz yeterli.
  • 05-10-2008, 22:29:46
    #26
    Hiç bir yerde öğrenciye ücretsiz yazısı gözükmüyor geçen senelerdede bildiğim kadarıyla böyle birşey yoktu.
  • 05-10-2008, 22:33:50
    #27
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Çarşamba günü 13:30 da GeekZone a beklerim arkadaşlar
    Alan adı ve Web Barındırma hakkında bir program olacak inşallah.
    Dernekten bilet bulabilirsem burdan arkadaşlara dağıtabilirim.