Konu
cebit'e bilet
05-10-2008, 23:18:33
#29
FFaruXX
evin önünden tüyap'a dolmuşlar geçiyor yani çok rahat gidebilirim ama ne fotoğraf makinam, ne gidecek arkadaşım, ne de biletim var (en önemlisi bu)