taskafa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Modern olmak terbiyesizlikmiş diyorsun , sonra kapalılarda modern diyorsun.
Kendi kendine çelişiyorsun.
Ben ne kızlar görüyorum yollarda , kafası kapalı ama etekler diz üstünde.
Herkesin kendine göre bir düşüncesi var , olaya hangi yönden baktığın önemli.
Modern'lik sadece kültürle , konuşmayla olmaz. Modern bir insan olmak için , giyiminle konuşmanla kültürünle herşeyinle modern olman lazım.
Bence ATV'nin ayıp ettiği söylenemez , neden amerikalılar bizden daha modern ? Sadece dış görünüş olarak ele alıyorum , kişilik örf adet konusunda ele almıyorum. Dünyanın heryerinde modern insan anlayışı , ilk baş giyim unsurundan geçiyor. Ve dünyanın büyük bir bölümü kapalı insanları , nekadar modern bir şekilde giyinselerde modern olarak kabul etmiyor.
Herşeyin bir dozu olmalı bence modern olmak için ; ne kapalı ne açık
