Arkadaşlar az önce haberlerde Atv yi seyrediyordum keşke seyretmeseydimde bu kötü manzarayla karşılaşmasaydım ..
Haber şu bir bilim merkezi Türkiye'de muhafazakarların yani namazında dinine bağlı insanların git gide azaldığını bulmuş (ben kendi muhafazakar çevrem olduğu için azaldığını görüyorum ama belki başka çevrelerde artıyodur onu bilemem derdim burada değil)
Şimdi gelelim Atv'nin ayıbına
Atv haberde habere girişte kullanılan sözcükler;
Türkiye'de gerçekten muhafazakarlar namazını kılan örtülü insanlar artıyormu yoksa Türkiye modernleşiyor mu??
Bu ne demek ya dedim muhafazakarlar artınca Türkiye modernlikten gerimi kalıyor haberin devamında Atv'nin yaptığı bir sürü siyasi ince ayrıntılar var orası siyasi görüş olcak katmıyorum onları sadece bu alanda konuşalım sizce Atv nin dediği doğru birşeymi
Atv AYIP Diyorum ..
haberi bende izledim, yorum farklılığı var, anlatmak istediği o değil !!
muhafakar derken oruç tutan ibadetini yerine getirenler azalıyor yada çoğalıyor demek istemiyor, spikerin bilinçsizliği olsa gerek, mikrofonu kime uzattıysa bu tür yorum alıyor. aslında türkiye'deki modernleşmeden bahsediyor, olmasıda gerekiyor zaten, insanların eğitim seviyesi yükseliyor, hayata bakışları değişiyor, bunu yaşarken serbestliğin dozunu kaçıranlar oluyor, muhafazakar lık azalıyor derken bunu kastediyor,
önceden uzun saçlı birini görsek tepki gösterirdik