Arkadaşlar az önce haberlerde Atv yi seyrediyordum keşke seyretmeseydimde bu kötü manzarayla karşılaşmasaydım ..
Haber şu bir bilim merkezi Türkiye'de muhafazakarların yani namazında dinine bağlı insanların git gide azaldığını bulmuş (ben kendi muhafazakar çevrem olduğu için azaldığını görüyorum ama belki başka çevrelerde artıyodur onu bilemem derdim burada değil)
Şimdi gelelim Atv'nin ayıbına
Atv haberde habere girişte kullanılan sözcükler;
Türkiye'de gerçekten muhafazakarlar namazını kılan örtülü insanlar artıyormu yoksa Türkiye modernleşiyor mu??
Bu ne demek ya dedim muhafazakarlar artınca Türkiye modernlikten gerimi kalıyor haberin devamında Atv'nin yaptığı bir sürü siyasi ince ayrıntılar var orası siyasi görüş olcak katmıyorum onları sadece bu alanda konuşalım sizce Atv nin dediği doğru birşeymi
Atv AYIP Diyorum ..
Atv'nin Ayıbı
23
●1.854
- 15-09-2008, 19:53:45Üyeliği durdurulduEvet aslında Şuandaki dönemde Kapalı türbanlı ınsan modeli çağ dışı olarak görülüyor fakat açık ve modern gıyımlı ınsanlar turkıyenın modernleştigini göstergesi oldu..
Bunlarıda yapan Insan türk Halkı..Kendi Halimize aglamalıyız.. - 15-09-2008, 19:59:10gelip bizim evi görmeliler kapalılar ve namazında insanlar ne kadar modern olabiliyor

ayrıca terbiyede hangi insan evlatlarında daha iyi bilmiyorum modernleşme terbiyesizleşme demekmiş meğer
"modern gıyımlı ınsanlar"
medeniyet açmaksa medeni desenize hayvanlar insanlardan daha medeni..
modern giyim değil kapalılarında modern kıyafetleri vardır
edit; o kadar kişinin okuyup kimsenin cevap yazmaması acı.. - 15-09-2008, 20:04:42kimseye çarşaf giy diyen olmadı sen mesajı iyi okumadın galiba..Mercury adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
muhafazakarlığı modernlik dışı olarak görmek ancak senin gibilerin düşüncesinde yer alabilir.. - 15-09-2008, 20:07:16Senin gibi diyerek tanımadığın bi insan hakkında yorumda bulunma , bulunamazsın ayrıca bu benim fikrim seni bağlamaz söyleme özgürlüğüm vartaskafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yobaz bi televizyon kanalının yobaz sahibinin dayattığı haberler benim için bundan ibaret - 15-09-2008, 20:07:34Üyeliği durdurulduZaten herşeyi tayyipden bilin ! nasıL bi düşünceye sahipsin anlamıyorum..Ama sana diyecegim "türksün dimi ?"Mercury adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yalnıslıkla +rep verdim bı ara ödeşiriz. - 15-09-2008, 20:08:27CcC Türküm Şüphenmi var ? Sen nesin ?MurderDolls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
