karayelturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaldıki din insanla Allah arasındadır.her ne sebeple olursa olsun kullanılmamalıdır.
Şekil 1-A : [media]http://nasilolsa.com/wp-content/uploads/2008/09/ozelhat_hilal_cebeci.jpg[/media]
-
Şekil 1-A Yalın Halde : [media]http://www.netcinet.com/files.php?file=hilal1_460077079.jpg[/media]