• 23-03-2020, 10:53:53
    #10
    Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yapacaklar hocam el yazısıyla mı yazıp asacaklar?





    Hayır canım kardeşim adamlar kendi site grubuna bu görseli atıp daha sonra binanın girişine astılar. Komik olan ne?
    Öyle desenize hocam niye sinirleniyorsunuz
  • 23-03-2020, 10:54:38
    #11
    BeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapı girişine monitör koymalarımı garip sizin böyle bir düşünceye sahip olmanızmı bildiğim a4 kağıdı ile yazdırılır ve bant yardımıyla asılır.
    ''Arkadaşlar 3 bina ötemizde bulunan bir sitede Coronavirüs tespiti yapıldı. Binanın girişine şu uyarıyı astılar. '' Bu cümlede bilgisayarın girişe mi koyulduğunu anladınız gerçekten? Pes...



    mrchost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle desenize hocam niye sinirleniyorsunuz
    Sinirlendim çünkü dikkatli olun hocam. Olayın ciddiyetinin farkında değiliz hala
  • 23-03-2020, 10:59:02
    #12
  • 23-03-2020, 11:02:43
    #13
    Gesa park konyada yazır civarında imiş Yazır da dikkatli olun hocam
  • 23-03-2020, 11:10:47
    #14
    Şimdi Arkadaşlar Sağlık Sektöründe çalışan biri olarak bazı yanlışları düzeltmek lazım.
    Testi Pozitif çıkan kimseler karantinaya değil hastaneye yatırılır. Ona Temas edenlere test yapılır ve test sonuçları kesinleşene kadar (bu süreç 2-3 gün sürüyor) bu kişiler karantınaya alınır. bunşarın test leri de pozitif çıkarsa karantinadan çıkarılıp hastaneye yatırılır.

    Lütfen En Tehlikeli olan şey BİLGİ KİRLİLİĞİDİR. Doğru kabul ettiğimiz çok yanlışımız var.

    Hijyene önem verelim. Mümkün mertebe dışarı çıkmayalım. Yurtdışından gelen biriyle temasımız varsa en yakın sağlık kuruluşuna müracaat edip test yaptıralım.(TEST ÜCRETSİZDİR.)
  • 23-03-2020, 11:17:31
    #15
    Arkadaş yazıdan değil resimden bahsediyor imleç görünüyor diye. Sinirler gergin en ufak şey yanlış anlaşılabiliyor devir kötü hiçbirimizin garantisi yok kalp kırmayalım mümkün olduğunca. Şuan bu mesajı yaklaşık 700 kişinin çalıştığı fabrikada yazıyorum. Özel sektörde ölene kadar çalışmaya devam...
  • 23-03-2020, 11:28:37
    #16
    Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş yazıdan değil resimden bahsediyor imleç görünüyor diye. Sinirler gergin en ufak şey yanlış anlaşılabiliyor devir kötü hiçbirimizin garantisi yok kalp kırmayalım mümkün olduğunca. Şuan bu mesajı yaklaşık 700 kişinin çalıştığı fabrikada yazıyorum. Özel sektörde ölene kadar çalışmaya devam...
    Hocam öncelikle Allah kolaylık versin. İnşallah en kısa sürece bir çözüm üretilir. Benim sinirlendigim nokta şu ki bu konu maxigeyik bölümüne açılmamış. Hayatı boyunca topluma bir yararı olmamış, ciddi konuları dahi tiye alan vasıfsız insanların olması. Konu geyik yapılacak bir konu değil. Olayın aslı olmasa, bir an yakınımızda ki bir yerde böyle bir tespit yapılmasa zaten şu konuyu acmazdim. Konya'da yaşayan arkadaşlar bu olayın gerçek olup olmadığını teyit edebilir. Bazı insanlara bu hastalık müstekhak.
  • 23-03-2020, 11:48:04
    #17
    Dikkat edin kendinize sosyal mesafe önemli işi olmayan çıkmasın evinden kronik hastalığı olan ve yaşça büükler evlerinde kalacak diğer kısım için hastanelerde tedavisi mümkün o sebeple yaşlı ve kornik hastalığı olanlar sağlık sistemini tıkamazlarsa bu iş sorunsuz ilerler. Ama laf dinlemezlerse iyileşecek gupta tehlikeye girer konu bundan ibaret.
  • 23-03-2020, 13:47:42
    #18
    Bunu her binaya asmak lazım korkudan yaşlılar çıkmasın