Şimdi Arkadaşlar Sağlık Sektöründe çalışan biri olarak bazı yanlışları düzeltmek lazım.
Testi Pozitif çıkan kimseler karantinaya değil hastaneye yatırılır. Ona Temas edenlere test yapılır ve test sonuçları kesinleşene kadar (bu süreç 2-3 gün sürüyor) bu kişiler karantınaya alınır. bunşarın test leri de pozitif çıkarsa karantinadan çıkarılıp hastaneye yatırılır.

Lütfen En Tehlikeli olan şey BİLGİ KİRLİLİĞİDİR. Doğru kabul ettiğimiz çok yanlışımız var.

Hijyene önem verelim. Mümkün mertebe dışarı çıkmayalım. Yurtdışından gelen biriyle temasımız varsa en yakın sağlık kuruluşuna müracaat edip test yaptıralım.(TEST ÜCRETSİZDİR.)