Daniel1336 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş yazıdan değil resimden bahsediyor imleç görünüyor diye. Sinirler gergin en ufak şey yanlış anlaşılabiliyor devir kötü hiçbirimizin garantisi yok kalp kırmayalım mümkün olduğunca. Şuan bu mesajı yaklaşık 700 kişinin çalıştığı fabrikada yazıyorum. Özel sektörde ölene kadar çalışmaya devam...
Hocam öncelikle Allah kolaylık versin. İnşallah en kısa sürece bir çözüm üretilir. Benim sinirlendigim nokta şu ki bu konu maxigeyik bölümüne açılmamış. Hayatı boyunca topluma bir yararı olmamış, ciddi konuları dahi tiye alan vasıfsız insanların olması. Konu geyik yapılacak bir konu değil. Olayın aslı olmasa, bir an yakınımızda ki bir yerde böyle bir tespit yapılmasa zaten şu konuyu acmazdim. Konya'da yaşayan arkadaşlar bu olayın gerçek olup olmadığını teyit edebilir. Bazı insanlara bu hastalık müstekhak.