şu dedikleriniz (diyenler) yüzünden 1-2 ay sonra ilaç stoklayanlar reçetesiz ilaç sattılar diye haberler çıkıcak
hayır önce işlem sonra ilaç gelince kargolanıyor konuya vakıf kalıp kargo ile gelen ilacı atıcam. bu sen ben değil ülke ile alakalı hükümet devlet parti değil sömürülmekle alakalı
Kanıtın ne diye soruyorlar gerçekten onlara sormak istiyorum. Adamın hastası var ve bu olayı yaşamadan neden r10'a konu açıp bizimle paylaşsın dertleşsin? Neyse fetöcü etiketi yersin az sonra
hayır önce işlem sonra ilaç gelince kargolanıyor konuya vakıf kalıp kargo ile gelen ilacı atıcam. bu sen ben değil ülke ile alakalı hükümet devlet parti değil sömürülmekle alakalı