Kanıtın ne diye soruyorlar gerçekten onlara sormak istiyorum. Adamın hastası var ve bu olayı yaşamadan neden r10'a konu açıp bizimle paylaşsın dertleşsin? Neyse fetöcü etiketi yersin az sonra