THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 dk önce adres verdim kargo ile göndericeklermiş

hastan olunca bulamayınca konuya selam çakarsın
Öncelikle geçmiş olsun. eczanede bile git yarın gel 2-3 saat sonra gel diyorlar. niye böyle abartıyorsun anlamıyorumki amacın maksadın nedir.

Allah hastana şifa versin.