• 02-01-2020, 19:22:43
    #10
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A101'in 8000 şubesi var.
    Her biri günde 300 işlem yapsa ve her bir işlemde 1 poşet kullanılsa;
    8000x300=2.400.000 poşet eder.
    Her biri için vatandaştan 0.30 kuruş keserse 720 Bin TL yapar.
    Sadece 1 firma 1 günde sırf poşet satarak 720 Bin TL kazanıyor.
    Bu Ay'da 21 milyon demek!😳
    simdi güzel kardesim oncelikle hale 25 kuruş poset
    ikinciside Türkiye'de poset kullanımı %73 oranında azalmıs yani bu demek oluyoki en az %50 si boşa poset alıp atık haline getiriyomus
    olaya poset parası olarak bakmak yerine iyi bisey olarak bakarsanız daha sağlıklı olur.
  • 02-01-2020, 19:22:58
    #11
    Misafir
    Arkadaşlar hangisi olduğunu söylemeyeceğim ama bir a101 şubesinde geçende alışveriş yaptım, reklamsız poşet verdiler bedavadan.
  • 02-01-2020, 19:23:37
    #12
    Üyeliği durduruldu
    WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Once hiç posete para verilmiyordu yani cok fazla kar ediyor fakir daha fakirlesiyor zengin ise daha cok zengin oluyor
    Kesinlikle öyle ama zenginleri fakirler zengin ediyor.

    Önceden bedavaydı şimdi markete sadece maliyeti giriyor.Poşet masrafı ortadan kalkıyor market için.Asıl kazanan devlet.
  • 02-01-2020, 19:25:13
    #13
    Poşet 2019 da benim kırmızı çizgim oldu paralı olarak satın almadım mutluyum da hem cebimde para kaldı hemde doğa kazandı artık termik santraller düşünsün
  • 02-01-2020, 19:25:44
    #14
    market 7 kuruş devlet 18 kuruş alıyor.
  • 02-01-2020, 19:27:34
    #15
    poşetler 30 kuruş olmadı bu arada. yanlış bilgi vermeyelim lütfen.
    https://teyit.org/plastik-poset-fiya...ktigi-iddiasi/
  • 02-01-2020, 19:31:02
    #16
    SEO & PR 5421044962
    Bizim klasik hesap şekli
  • 02-01-2020, 19:32:44
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Devletin veya firmanın alması olaya bakış açımızı değiştitir mi?
  • 02-01-2020, 19:34:46
    #18
    O 300 kişiden en az %50 si poşet almak yerine, kendi çanta vb. eşyalarını kullanmakta. Ki istatikler %73 oranında azalmış demiş. Düz hesap işlemez

    Edit: Nerden baksan iyi para