WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Once hiç posete para verilmiyordu yani cok fazla kar ediyor fakir daha fakirlesiyor zengin ise daha cok zengin oluyor
Kesinlikle öyle ama zenginleri fakirler zengin ediyor.

Önceden bedavaydı şimdi markete sadece maliyeti giriyor.Poşet masrafı ortadan kalkıyor market için.Asıl kazanan devlet.