A101'in 8000 şubesi var.
Her biri günde 300 işlem yapsa ve her bir işlemde 1 poşet kullanılsa;
8000x300=2.400.000 poşet eder.
Her biri için vatandaştan 0.30 kuruş keserse 720 Bin TL yapar.
Sadece 1 firma 1 günde sırf poşet satarak 720 Bin TL kazanıyor.
Bu Ay'da 21 milyon demek!😳
simdi güzel kardesim oncelikle hale 25 kuruş poset
ikinciside Türkiye'de poset kullanımı %73 oranında azalmıs yani bu demek oluyoki en az %50 si boşa poset alıp atık haline getiriyomus
olaya poset parası olarak bakmak yerine iyi bisey olarak bakarsanız daha sağlıklı olur.