Onatasarlat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
senin attıgın link'deki video da sky italia paketini veren iptv baskın yapıyor.
2004 yılından beri bu sektörün içindeyim. Nacizane bi tavsiye de ben veriyim , senin bilgin varsa veyahüt bayilik yapıyorsan eğer patronu'nu değiştir
Hadi eyvallah. Allah çarşını pazar etsin.
İşi bilen xtream falan kullanmaz. Adam ffmpeg i panel olarak ayda bilmem kaç dolara iteliyor. Adam ukrayna'da İtalya'da ise basılan yer korsan yayıncının biri. Xtream sadece yazılım. Kapanmaz, kapansa bile başkası açar bunun sonu yok ama korsan yayın başka.