• 19-09-2019, 18:53:32
    #10
    Onatasarlat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hatırlat hatılayalım videoyu çeken xtreammı sanıyorsun ? 1 tane youtuber

    Bak bakalım italyan devlet sitesinde ne yazıyor.(devlet sitesi diyorum)
    http://www.gdf.gov.it/stampa/ultime-...ve-a-pagamento

    Avrupa toplantısında alınan kararlar

    http://eurojust.europa.eu/video/Pres...l-lowerres.mp4

    bilgin varsa başka arayış içine gir benden nacizane bi tavsiye
    gerçekten işin içinde olsan , işin ehli olsan bu yorumu yapmazsın senin attıgın link'deki video da sky italia paketini veren iptv baskın yapıyor. 2004 yılından beri bu sektörün içindeyim. Nacizane bi tavsiye de ben veriyim , senin bilgin varsa veyahüt bayilik yapıyorsan eğer patronu'nu değiştir Hadi eyvallah. Allah çarşını pazar etsin.
  • 19-09-2019, 18:58:07
    #11
    canelektronik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten işin içinde olsan , işin ehli olsan bu yorumu yapmazsın senin attıgın link'deki video da sky italia paketini veren iptv baskın yapıyor. 2004 yılından beri bu sektörün içindeyim. Nacizane bi tavsiye de ben veriyim , senin bilgin varsa veyahüt bayilik yapıyorsan eğer patronu'nu değiştir Hadi eyvallah. Allah çarşını pazar etsin.
    Biz kimsenin bayiliğini yapmıyoruz merak etmeyin bizde yıllardır bu işin içindeyiz. zaten sorunu anlamamışsınki xtream neden kapandığı hakkında bilgi sahibi değilsin xtream yazılımyaptığından dolayı ortada yok xtreamın italyada kendi sunucularında sky ve dazn yayınları çıkartıp sattığı için paket edilip ortadan kaybolduğudur mesela xtreamın kendi yazılımından değil iptv işine girip paketlenmesinden kaynaklanıyor güzel kardeş biz kimin ne olduğunu çok iyi biliyoruz sana benzeyen çok bayi var altımızda merak etme .
  • 19-09-2019, 23:51:30
    #12
    Xtream kullanıp yıllardır bu işin olduğunu iddia edenler, komik olmayın. İşi bilen xtream falan kullanmaz. Adam ffmpeg i panel olarak ayda bilmem kaç dolara iteliyor. Adam ukrayna'da İtalya'da ise basılan yer korsan yayıncının biri. Xtream sadece yazılım. Kapanmaz, kapansa bile başkası açar bunun sonu yok ama korsan yayın başka.
  • 25-09-2019, 22:54:43
    #13
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xtream kullanıp yıllardır bu işin olduğunu iddia edenler, komik olmayın. İşi bilen xtream falan kullanmaz. Adam ffmpeg i panel olarak ayda bilmem kaç dolara iteliyor. Adam ukrayna'da İtalya'da ise basılan yer korsan yayıncının biri. Xtream sadece yazılım. Kapanmaz, kapansa bile başkası açar bunun sonu yok ama korsan yayın başka.

    Arkadaş Anlatmış Konuyu Bizde Sorun Yok 40 Bin Üyem Var 38 Saat Kesintim Oldu Sadece