gerçekten işin içinde olsan , işin ehli olsan bu yorumu yapmazsın

senin attıgın link'deki video da sky italia paketini veren iptv baskın yapıyor.

2004 yılından beri bu sektörün içindeyim. Nacizane bi tavsiye de ben veriyim , senin bilgin varsa veyahüt bayilik yapıyorsan eğer patronu'nu değiştir

Hadi eyvallah. Allah çarşını pazar etsin.
Biz kimsenin bayiliğini yapmıyoruz merak etmeyin bizde yıllardır bu işin içindeyiz. zaten sorunu anlamamışsınki xtream neden kapandığı hakkında bilgi sahibi değilsin xtream yazılımyaptığından dolayı ortada yok xtreamın italyada kendi sunucularında sky ve dazn yayınları çıkartıp sattığı için paket edilip ortadan kaybolduğudur mesela xtreamın kendi yazılımından değil iptv işine girip paketlenmesinden kaynaklanıyor güzel kardeş biz kimin ne olduğunu çok iyi biliyoruz sana benzeyen çok bayi var altımızda merak etme .