Xtream kullanıp yıllardır bu işin olduğunu iddia edenler, komik olmayın.

İşi bilen xtream falan kullanmaz. Adam ffmpeg i panel olarak ayda bilmem kaç dolara iteliyor. Adam ukrayna'da İtalya'da ise basılan yer korsan yayıncının biri. Xtream sadece yazılım. Kapanmaz, kapansa bile başkası açar bunun sonu yok ama korsan yayın başka.