VDSL 2 Başvuru
39
●3.400
- 21-06-2008, 03:56:26Neden?xlenonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16mbit hattın varken neden indirdiğin dosyaları harddisk de depolayacaksınki?
Örnek film indirdin neden saklayasın sil gitsin daha sonra tekrar izleyeceksen tekrar indirirsin
- 22-06-2008, 10:47:25ADSL gibi olduğundan heryere verilir.mehmetali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2008, 11:34:09Bunuda daha önce dedim misal 32mbit VDSL2 aldınız santrale 2km uzaktasınız eğer aldıgınız 32Mbit VDSL hizmetini bu 32 mbiti %50 sini kullanırsanız şürketmelisiniz.hope adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda alt yapı maliyetlerini tamamen siz üstlenerek Fiber popu yakınınıza getirebilirsiniz ancak baya baya masraflı olacaktır buda..
Aynı şekilde siteler toplu yerleşim yerleri gibi yerlerde bu şekilde hizmet verilebilir. VDSL fiber ile taşınır ve sonrasında bakır kablo üzerinden dağıtılır. Bakır olan kablonun mesafesi nekadar yüksek olursa hat kalitesi okadar düşer.
