hope adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abimin çalıştığı işyeri VDSL2 için başvuruda bulundu, fakat hat açılmadı. Nedeni santrale uzak olmasıymış.
Bunuda daha önce dedim misal 32mbit VDSL2 aldınız santrale 2km uzaktasınız eğer aldıgınız 32Mbit VDSL hizmetini bu 32 mbiti %50 sini kullanırsanız şürketmelisiniz.

Bu konuda alt yapı maliyetlerini tamamen siz üstlenerek Fiber popu yakınınıza getirebilirsiniz ancak baya baya masraflı olacaktır buda..

Aynı şekilde siteler toplu yerleşim yerleri gibi yerlerde bu şekilde hizmet verilebilir. VDSL fiber ile taşınır ve sonrasında bakır kablo üzerinden dağıtılır. Bakır olan kablonun mesafesi nekadar yüksek olursa hat kalitesi okadar düşer.