NTV deki programdan soru ve cevaplar ADSL - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
NTV deki programdan soru ve cevaplar ADSL
31
●
2.801
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
NTV deki programdan soru ve cevaplar ADSL
1
2
3
4
21-07-2006, 00:40:54
#10
Arixtor
Üyeliği durduruldu
2 mbit bırakın 50 YTL yi 150 YTL olsun razıyım
21-07-2006, 00:44:04
#11
chemeng
Üyeliği durduruldu
Cobra adlı üyeden alıntı:
2 mbit 50 YTL OLUR, hemde çok kısa zamanda olur
AMA
2mbit 3GB kota olur
kotalı da olsa 2mbit bağlantı olsun yaaa. bıktım yavaşlıktan...
21-07-2006, 00:51:31
#12
Dawson
Üyeliği durduruldu
kotalı internet olması saçma geliyo bana
başka ülkelerde böle kotalı bişiler war mı? bilen war mı?
21-07-2006, 00:55:01
#13
anarschi
2 mb 3 gb kotalı olursa ben bir gece de bitirim geriye kalan 29 gün kayar ama yinede olsun bol bol dosya upload ederiz.
21-07-2006, 00:57:27
#14
Ron
chemeng adlı üyeden alıntı:
kotalı da olsa 2mbit bağlantı olsun yaaa. bıktım yavaşlıktan...
yaklaşık 1-1.5 yıldır 2mbit bağlantıyı kullanıyorum
21-07-2006, 01:00:29
#15
anarschi
srkn adlı üyeden alıntı:
yaklaşık 1-1.5 yıldır 2mbit bağlantıyı kullanıyorum
türkiye den mi
21-07-2006, 01:06:56
#16
Ron
Evet 2048K?
21-07-2006, 01:09:15
#17
chemeng
Üyeliği durduruldu
srkn adlı üyeden alıntı:
Evet 2048K?
Hızı (Kbps) Bağlantı Ücreti Aylık Ücret
2048/512 52,35 YTL 195,70 YTL
bu mu? yoksa üni falan mı?
21-07-2006, 01:10:57
#18
Ron
yakın bir kafeden kablo, 200 üstü ödüyor sanırım. Limitsiz 2048K ne yapıyorsa o. Geceleri kimse olmadığı için bana kalıyor
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler