Konu
NTV deki programdan soru ve cevaplar ADSL
21-07-2006, 00:57:27
#14
Ron
chemeng adlı üyeden alıntı:
kotalı da olsa 2mbit bağlantı olsun yaaa. bıktım yavaşlıktan...
yaklaşık 1-1.5 yıldır 2mbit bağlantıyı kullanıyorum