• 18-06-2006, 12:16:55
    #10
    hocam benim meslek lisesi ilk 120 soru sadece bize ondan çabuk oldu..

    diğerleri 180soru çözüo biz 120
  • 18-06-2006, 12:26:35
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Anladım iyi geçmiş sana rep attım hayrını gör
  • 18-06-2006, 12:34:08
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ben de attım madem iyi geçti
  • 18-06-2006, 12:45:36
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim de iyi geçti
  • 18-06-2006, 12:45:46
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    okuyup da adam mı olacak şimdi bu arkadaşlar
  • 18-06-2006, 12:47:25
    #15
    saolun repler için
  • 18-06-2006, 12:57:26
    #16
    kötü denebilir öss'ninnnnnnnnnnnnn t.a..k
  • 18-06-2006, 13:47:07
    #17
    xfatihx sana - rep o zaman, hadi arkadaşlar. tembel öğrencileri cezalandıralım
  • 18-06-2006, 13:51:59
    #18
    bende çıktım şimdi anca geldim eve 1inci bölüm ve fen2 süper ama mat2 ye gelince zaman bitti yaf ama güzel geçti benim