Millet ÖSS'de - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Millet ÖSS'de
23
●
1.534
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Millet ÖSS'de
1
2
3
18-06-2006, 12:16:55
#10
UndeaD
hocam benim meslek lisesi ilk 120 soru sadece bize
ondan çabuk oldu..
diğerleri 180soru çözüo
biz 120
18-06-2006, 12:26:35
#11
£şkiya
Üyeliği durduruldu
Anladım iyi geçmiş sana rep attım hayrını gör
18-06-2006, 12:34:08
#12
BlessedTurk
Üyeliği durduruldu
ben de attım madem iyi geçti
18-06-2006, 12:45:36
#13
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
benim de iyi geçti
18-06-2006, 12:45:46
#14
drstranger
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
okuyup da adam mı olacak şimdi bu arkadaşlar
18-06-2006, 12:47:25
#15
UndeaD
saolun repler için
18-06-2006, 12:57:26
#16
xfatihx
kötü denebilir öss'ninnnnnnnnnnnnn t.a..k
18-06-2006, 13:47:07
#17
ploop
xfatihx sana - rep o zaman, hadi arkadaşlar. tembel öğrencileri cezalandıralım
18-06-2006, 13:51:59
#18
UgguR
bende çıktım şimdi anca geldim eve 1inci bölüm ve fen2 süper ama mat2 ye gelince zaman bitti yaf
ama güzel geçti benim
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler