Konu
Millet ÖSS'de
18-06-2006, 13:51:59
#18
UgguR
bende çıktım şimdi anca geldim eve 1inci bölüm ve fen2 süper ama mat2 ye gelince zaman bitti yaf
ama güzel geçti benim