• 18-06-2006, 11:18:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Saat 11:15 ÖSS Sınavı'nın ortasındalar. Allah yardım etsin valla o ne büyük sinir-strestir giren bilir
  • 18-06-2006, 11:20:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    eyy ALLAH yardımcıları olsun
  • 18-06-2006, 11:27:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Allah kolaylık versin inş hepsi kazanır
  • 18-06-2006, 11:43:16
    #4
    kazanırlar inş kazananlara +rep vercem
  • 18-06-2006, 11:48:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ewet kazananlara + rep verelim de daha 2 ay var sonuçlara
  • 18-06-2006, 11:50:43
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yav neresi stres öss'nin, öylesine bir sınav yani.. o kadar çalışmaya gerek bile yok les'ten beter
  • 18-06-2006, 11:52:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    son 1 saat diyebiliriz artık
  • 18-06-2006, 11:58:20
    #8
    sınavdan çıktım gayet güzel geçti
  • 18-06-2006, 12:00:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    UndeaD adlı üyeden alıntı:
    sınavdan çıktım gayet güzel geçti
    Ne çabuk inş güzel geçmiştir..