• 09-05-2026, 23:59:27
    #1
    Turkcellin gerçek 5G para ile satması bu kadarına pes Reklam da Shaq para vereceğine ücretsiz verseydi keşke şu hizmeti
    Not:
    Yalan yere 5G NSA 4g üzerinden bize verilen
    Gerçek 5G : SA


  • 10-05-2026, 00:04:56
    #2
    Ben 5G Pro Max Plus 5g5GGShaq Special Edition gelmeden almam.
  • 10-05-2026, 00:07:00
    #3
    Shaq Diye 5G yaptılar bir ara nsasjna
    Forumca para toplayıp firma kuralım ( telekom ) ne dersiniz?
  • 10-05-2026, 00:20:39
    #4
    Ben 5G nin varlığını bile unuttum çıktığında 4g ye geri döndüm bir şey ne kadar abartılıyorsa o kadar balon gibi geliyor ki bana haksız değilim sanırım
  • 10-05-2026, 00:34:41
    #5
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shaq Diye 5G yaptılar bir ara nsasjna
    Forumca para toplayıp firma kuralım ( telekom ) ne dersiniz?
    Vallahi mükemmel olur ya her ay kyk paramı bu şirkete feda ederim
  • 10-05-2026, 00:40:57
    #6
    Google da sayfa gözüküyor ama girmiyor 5g maxa
  • 10-05-2026, 08:24:35
    #7
    wpdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google da sayfa gözüküyor ama girmiyor 5g maxa
    Bende anlamadım bir türlü sayfa açılmadı. Alabilirsem deneyeceğim fark var mı diye. Müşteri hizmetleri aradım. Onlar da bilmiyor
  • 10-05-2026, 15:13:38
    #8
    Слава Україні! 🇺🇦
    Hocam sorma valla tam bir soygun düzeni kurmuşlar. Milyonlarca doları o reklamlara gömüp faturasını da böyle gerçek 5G diyerek millete kitliyorlar. Zaten yıllardır 4.5G diye yutturdukları altyapı yetmiyormuş gibi şimdi de SA altyapısını ekstra paketle satmaları tam Turkcell işi.
    Baz istasyonuna kadar fiber çekmeyip NSA ile göz boyuyorlardı şimdi gerçek hızı görmek isteyenden haraç kesiyorlar. Yakında şebeke çekiyor diye ekstra para isterlerse hiç şaşırmamak lazım.
  • 10-05-2026, 15:16:45
    #9
    maxmyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sorma valla tam bir soygun düzeni kurmuşlar. Milyonlarca doları o reklamlara gömüp faturasını da böyle gerçek 5G diyerek millete kitliyorlar. Zaten yıllardır 4.5G diye yutturdukları altyapı yetmiyormuş gibi şimdi de SA altyapısını ekstra paketle satmaları tam Turkcell işi.
    Baz istasyonuna kadar fiber çekmeyip NSA ile göz boyuyorlardı şimdi gerçek hızı görmek isteyenden haraç kesiyorlar. Yakında şebeke çekiyor diye ekstra para isterlerse hiç şaşırmamak lazım.
    Çok güzel sistem oluşturmuşlar. El mahkum bişey de yapamıyoruz malasef
    Paket link de burda kurumsal müşteri açık
    https://www.turkcell.com.tr/kurumsal.../5g-plus-boost