Turkcellin gerçek 5G para ile satması bu kadarına pes Reklam da Shaq para vereceğine ücretsiz verseydi keşke şu hizmeti
Not:
Yalan yere 5G NSA 4g üzerinden bize verilen
Gerçek 5G : SA
Ben 5G nin varlığını bile unuttum çıktığında 4g ye geri döndüm bir şey ne kadar abartılıyorsa o kadar balon gibi geliyor ki bana haksız değilim sanırım
Hocam sorma valla tam bir soygun düzeni kurmuşlar. Milyonlarca doları o reklamlara gömüp faturasını da böyle gerçek 5G diyerek millete kitliyorlar. Zaten yıllardır 4.5G diye yutturdukları altyapı yetmiyormuş gibi şimdi de SA altyapısını ekstra paketle satmaları tam Turkcell işi.
Baz istasyonuna kadar fiber çekmeyip NSA ile göz boyuyorlardı şimdi gerçek hızı görmek isteyenden haraç kesiyorlar. Yakında şebeke çekiyor diye ekstra para isterlerse hiç şaşırmamak lazım.
Hocam sorma valla tam bir soygun düzeni kurmuşlar. Milyonlarca doları o reklamlara gömüp faturasını da böyle gerçek 5G diyerek millete kitliyorlar. Zaten yıllardır 4.5G diye yutturdukları altyapı yetmiyormuş gibi şimdi de SA altyapısını ekstra paketle satmaları tam Turkcell işi.
Baz istasyonuna kadar fiber çekmeyip NSA ile göz boyuyorlardı şimdi gerçek hızı görmek isteyenden haraç kesiyorlar. Yakında şebeke çekiyor diye ekstra para isterlerse hiç şaşırmamak lazım.