Hocam sorma valla tam bir soygun düzeni kurmuşlar. Milyonlarca doları o reklamlara gömüp faturasını da böyle gerçek 5G diyerek millete kitliyorlar. Zaten yıllardır 4.5G diye yutturdukları altyapı yetmiyormuş gibi şimdi de SA altyapısını ekstra paketle satmaları tam Turkcell işi.
Baz istasyonuna kadar fiber çekmeyip NSA ile göz boyuyorlardı şimdi gerçek hızı görmek isteyenden haraç kesiyorlar. Yakında şebeke çekiyor diye ekstra para isterlerse hiç şaşırmamak lazım.