İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Shaq Diye 5G yaptılar bir ara nsasjna
Forumca para toplayıp firma kuralım ( telekom ) ne dersiniz?
Vallahi mükemmel olur ya her ay kyk paramı bu şirkete feda ederim