• 21-03-2026, 03:52:22
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhaba
    Redbox ya da Superbox kullanan var mı? Özellikle şehir dışında çekme durumları nasıl oluyor? Farklı konumlarda kullanmaya izin veriyorlar mı?
  • 21-03-2026, 05:23:04
    #2
    KDR
    Kurumsal PLUS
    redbox u bilmem , zaten altyapısı olana vermiyorlar ancak superbox her yerde kullanılabilir. modem ve mobil hat veriyorlar. istediğin yerde fişe tak çalıştır. kafan rahat hocam. bende var, son derece memnunum.

    turkcell olduğu için ben hiç çekme sorunu yaşamadım bu güne kadar. karavanla gittiğim yerlerde dahil. telefonun çekmiyorsa o da çekmez ama ona göre yorum yap.
  • 21-03-2026, 05:28:50
    #3
    Kurumsal PLUS
    KDR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    redbox u bilmem , zaten altyapısı olana vermiyorlar ancak superbox her yerde kullanılabilir. modem ve mobil hat veriyorlar. istediğin yerde fişe tak çalıştır. kafan rahat hocam. bende var, son derece memnunum.

    turkcell olduğu için ben hiç çekme sorunu yaşamadım bu güne kadar. karavanla gittiğim yerlerde dahil. telefonun çekmiyorsa o da çekmez ama ona göre yorum yap.
    Bizim modemdeki Max aylık kullanım 300-400 GB. Bunlar mobil hat olduğu için kullanımda artma oluyor mu? En düşük ücretlendirme miktarı oluyordu mobilde.
  • 21-03-2026, 05:37:56
    #4
    KDR
    Kurumsal PLUS
    runo10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim modemdeki Max aylık kullanım 300-400 GB. Bunlar mobil hat olduğu için kullanımda artma oluyor mu? En düşük ücretlendirme miktarı oluyordu mobilde.
    hocam şahsen sınırsız kampanyadan beri kullanıyorum. 15mbit hız limitim var. sınırsızı kaldırdılar ancak eski müşterileri iptal edemediler. bu yüzden çok ciddi faturalar yaparak bezdirmeye çalışıyorlar. 2.5k ları geçiyor aylık şu an. soruna gelecek olursam, hız yüksek olacağı için tüketim de artacaktır diye düşünüyorum. Tecrübem yok ama bu konuda.
  • 21-03-2026, 05:59:40
    #5
    Kurumsal PLUS
    KDR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şahsen sınırsız kampanyadan beri kullanıyorum. 15mbit hız limitim var. sınırsızı kaldırdılar ancak eski müşterileri iptal edemediler. bu yüzden çok ciddi faturalar yaparak bezdirmeye çalışıyorlar. 2.5k ları geçiyor aylık şu an. soruna gelecek olursam, hız yüksek olacağı için tüketim de artacaktır diye düşünüyorum. Tecrübem yok ama bu konuda.
    1TB 1700-1800 mü neydi. Ona geçsen daha iyi değil mi? 1TB geçiyor musun?
  • 21-03-2026, 06:02:05
    #6
    KDR
    Kurumsal PLUS
    runo10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1TB 1700-1800 mü neydi. Ona geçsen daha iyi değil mi? 1TB geçiyor musun?
    valla ben 100 gb bile kullanmıyorumdur ama olur da yarın obur gun uzun süre kullanmam gerekir, diziydi filmdi vs. bir ihtiyaç olur gb limitine takılmayayım diye sınırsızda kaldım açıkçası
  • 21-03-2026, 06:05:04
    #7
    Kurumsal PLUS
    KDR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ben 100 gb bile kullanmıyorumdur ama olur da yarın obur gun uzun süre kullanmam gerekir, diziydi filmdi vs. bir ihtiyaç olur gb limitine takılmayayım diye sınırsızda kaldım açıkçası
    Anladım hocam hangisi avantajlı olur belli olmaz.
    Teşekkürler bilgiler için
  • 21-03-2026, 07:11:54
    #8
    superbox kadar lanet birşey görmedim aylık 250gb 1100tl verdiği hız hava durumuna göre değişiyor ben konum olarak alanyanın içindeyim yinede bi videoyu 1080p izletmiyor kolay kolay berbat birşey hiç önermiyorum 1 hafta önce altyapı geldi hemen turknete geçtim
  • 21-03-2026, 09:25:11
    #9
    Superbox kullanıyorum. Aile fazla internet kullanmıyor ancak asıl amaç vowifi. Bölgede sadece Turkcell çekiyor diyebilirim. Diğer operatörler çok verimsiz.
    2 yıl önce Turkcell bölgeye yansıtıcı mantığı ile çalışan baz istasyonu kurdu. Ve superbox konumunu ona göre ayarladım 90-150 Mbps internet hızı alıyorum.

    Yine bu interneti outdoor acsess point ile dağıtım yapıyorum. Sadece 3 kişi bağlandığı için stabil 50mbps internet hızı verebiliyor ve 300m menzili bulunuyor.

    Alınan hizmet çok iyi ancak fiyatına değmez. 200gb internet tarifesini 800tl e almıştım. Aklımda bı yandan Turkcell'den vazgeçme düşüncesi var. Fiyatlar gereksiz yüksek. Şuanda 250gb internet 1100tl olmuş durumda.

    Taahhüt bittiğinde güzel fiyat verilmez ise superbox iptal edip 5g destekli modem almayı düşünüyorum.(Yazılımı ile oynama yapabileceğim)

    Şuanda kendi telefonum üzerinden de yaptığım TT sınırsız internet methodunu yine TT veya VF üzerinden sistem haline getirip kullanmayı düşünüyorum.