runo10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim modemdeki Max aylık kullanım 300-400 GB. Bunlar mobil hat olduğu için kullanımda artma oluyor mu? En düşük ücretlendirme miktarı oluyordu mobilde.
hocam şahsen sınırsız kampanyadan beri kullanıyorum. 15mbit hız limitim var. sınırsızı kaldırdılar ancak eski müşterileri iptal edemediler. bu yüzden çok ciddi faturalar yaparak bezdirmeye çalışıyorlar. 2.5k ları geçiyor aylık şu an. soruna gelecek olursam, hız yüksek olacağı için tüketim de artacaktır diye düşünüyorum. Tecrübem yok ama bu konuda.