hocam şahsen sınırsız kampanyadan beri kullanıyorum. 15mbit hız limitim var. sınırsızı kaldırdılar ancak eski müşterileri iptal edemediler. bu yüzden çok ciddi faturalar yaparak bezdirmeye çalışıyorlar. 2.5k ları geçiyor aylık şu an. soruna gelecek olursam, hız yüksek olacağı için tüketim de artacaktır diye düşünüyorum. Tecrübem yok ama bu konuda.
1TB 1700-1800 mü neydi. Ona geçsen daha iyi değil mi? 1TB geçiyor musun?