redbox u bilmem , zaten altyapısı olana vermiyorlar ancak superbox her yerde kullanılabilir. modem ve mobil hat veriyorlar. istediğin yerde fişe tak çalıştır. kafan rahat hocam. bende var, son derece memnunum.
turkcell olduğu için ben hiç çekme sorunu yaşamadım bu güne kadar. karavanla gittiğim yerlerde dahil. telefonun çekmiyorsa o da çekmez ama ona göre yorum yap.
Bizim modemdeki Max aylık kullanım 300-400 GB. Bunlar mobil hat olduğu için kullanımda artma oluyor mu? En düşük ücretlendirme miktarı oluyordu mobilde.