• 07-07-2025, 08:18:29
    #1
    Merhaba, dün geceden beri kendi internetimi kullanamıyorum. WI-FI kapattığımda 3G görünüyor ve internet erişimim yok. Birkaç kişi de bu sorunu yaşamış sanırım. Bu genel bir durum mu?
  • 07-07-2025, 08:44:25
    #2
    Acaba bölgedeki vericilerin elektrik sorunu olabilir mi? Bazen bölgesel elektrikler kesildiği zaman şebekeler zayıflıyor uzak vericiden sinyal alınca öyle bir durum olabilir diye düşünüyorum. Uçak moduna alıp çıkarmayı deneyin belki faydası olur.
  • 07-07-2025, 08:50:50
    #3
    Orucajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba bölgedeki vericilerin elektrik sorunu olabilir mi? Bazen bölgesel elektrikler kesildiği zaman şebekeler zayıflıyor uzak vericiden sinyal alınca öyle bir durum olabilir diye düşünüyorum. Uçak moduna alıp çıkarmayı deneyin belki faydası olur.
    Hocam ben Konya’dayım Kayseri’den arkadaşım da aynı sorunu yaşadığını söyledi. Uçak modunu açıp kapattım ama hala aynı. Evden çıkamadım sorun yüzünden
  • 07-07-2025, 08:53:33
    #4
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben Konya’dayım Kayseri’den arkadaşım da aynı sorunu yaşadığını söyledi. Uçak modunu açıp kapattım ama hala aynı. Evden çıkamadım sorun yüzünden
    Bende Konya dayım ama 2 hattım da şuan problem göremiyorum çekimlerde her hangi bir sorun yok
  • 07-07-2025, 09:06:39
    #5
    Orucajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Konya dayım ama 2 hattım da şuan problem göremiyorum çekimlerde her hangi bir sorun yok
    Çok Teşekkür ederim hocam müşteri hizmetleri ile görüşeyim.
  • 07-07-2025, 09:10:07
    #6
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok Teşekkür ederim hocam müşteri hizmetleri ile görüşeyim.
    Aynen hocam bi görüşün belki farklı bir problem olabilir. Hayırlı işler bol kazançlar.