eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben Konya’dayım Kayseri’den arkadaşım da aynı sorunu yaşadığını söyledi. Uçak modunu açıp kapattım ama hala aynı. Evden çıkamadım sorun yüzünden
Bende Konya dayım ama 2 hattım da şuan problem göremiyorum çekimlerde her hangi bir sorun yok