Acaba bölgedeki vericilerin elektrik sorunu olabilir mi? Bazen bölgesel elektrikler kesildiği zaman şebekeler zayıflıyor uzak vericiden sinyal alınca öyle bir durum olabilir diye düşünüyorum. Uçak moduna alıp çıkarmayı deneyin belki faydası olur.
Hocam ben Konyadayım Kayseriden arkadaşım da aynı sorunu yaşadığını söyledi. Uçak modunu açıp kapattım ama hala aynı. Evden çıkamadım sorun yüzünden