Arkadaşlar turkcell taahhütüm bugün bitti ve inanılmaz kazık bi fiyat teklif ediyorlar. Vodafone çok iyi bir tejlif yaptı ama ben istanbulun yoğun bir yerinde yaşamadığımdan çekme probleminden korkuyorum.
Netgsm gördüm. Hepsinin alt yapısını kullanıyor vs. Diye geçiyor sizce nasıl?
netGSM önerir misiniz?
10
●304
- 26-05-2025, 12:10:20Aktif kullanıyorum, çok nadir kesinti oluyor ama parasına göre anlayışla karşılıyorum.
- 26-05-2025, 12:11:19ben de kullanıyorum gayet güzel ve öneririm hocam imzamdaki konuma bakarsanız 6 ay 40TL indirim koduda mevcut

şimdiden hayırlı olsun. - 26-05-2025, 12:30:34Üyeliği durdurulduHocam ptt cell kullanın hem ideal hem tt alt yapısını kullanıyor ondan dolayı cekim gücüde iyi net gsm daha kullanılacak kadar bu alanda iyi değil. Ben ptt yi ikinci hat olarak kullanıyorum cok süper kampanyası var su an 250 lira gibilimosros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2025, 12:31:28ben 1 yıl kulandım çok memnundum sonra turkcell ret edemeyeceğim bi teklifte bulundu bende turkcele geçtim ama netgsm kesinlikle tavsiye ederim tukcell çok uygun fiyat teklif ettiği için geçtim sözleşme bitsin turkcell zam yapınca geri netgsm ye geçeceğim
- 26-05-2025, 12:36:49
- 26-05-2025, 12:49:03Hocam türktelekom altyapısı çok kötü ondan onu seçeneklere bile almadımssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2025, 12:59:27Üyeliği durdurulduHocam emin olun netgsm'den o kadar da verim alamazsınız ama bir deneyin bakalım ben çok memnunum tabi konumdan ve yaşadıgınız yerden de değişir bu çekme çekmeme durumulimosros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
