Arkadaşlar turkcell taahhütüm bugün bitti ve inanılmaz kazık bi fiyat teklif ediyorlar. Vodafone çok iyi bir tejlif yaptı ama ben istanbulun yoğun bir yerinde yaşamadığımdan çekme probleminden korkuyorum.
Netgsm gördüm. Hepsinin alt yapısını kullanıyor vs. Diye geçiyor sizce nasıl?