Arkadaşlar turkcell taahhütüm bugün bitti ve inanılmaz kazık bi fiyat teklif ediyorlar. Vodafone çok iyi bir tejlif yaptı ama ben istanbulun yoğun bir yerinde yaşamadığımdan çekme probleminden korkuyorum.
Netgsm gördüm. Hepsinin alt yapısını kullanıyor vs. Diye geçiyor sizce nasıl?
Hocam ptt cell kullanın hem ideal hem tt alt yapısını kullanıyor ondan dolayı cekim gücüde iyi net gsm daha kullanılacak kadar bu alanda iyi değil. Ben ptt yi ikinci hat olarak kullanıyorum cok süper kampanyası var su an 250 lira gibi