• 12-08-2024, 18:17:31
    #1
    Merhaba arkadaşlar vodafone de
    25 gb sınırsız 110₺ lik
    20 gb sınırsız 96₺ lik paketi kullanan arkadaşların sözleşmesini 12 ay uzatıyoruz
    İşlem ücreti 350₺


    VODAFONE FATURALİLARA ÖZEL

    5 gb 1000 dk 250 sms 145 TL
    10 gb 1000 dk 250 sms 188 TL
    15 gb 1000 dk 250 sms 218 TL
    20 gb 1000 dk 250 sms 258 TL
    30 gb 1000 dk 250 sms 288 TL
    İşlem ücreti 300₺

  • 12-08-2024, 18:32:26
    #2
    Kendileri arayıp zaten 10₺ fark ile sözleşmeyi uzatıyor hocam. Neden size 350₺ verelim?
  • 12-08-2024, 18:39:58
    #3
    Hocam zaten ilk dediğiniz paketler ilk dönem ikinci dönemi kullanmak istersek zaten o fiyattan kullanıyoruz bunun nesi için komisyon alıyorsunuz tam olarak
  • 12-08-2024, 18:47:51
    #4
    sbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendileri arayıp zaten 10₺ fark ile sözleşmeyi uzatıyor hocam. Neden size 350₺ verelim?
    Çoğu kişide 2.dönem mevcut değil
    Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten ilk dediğiniz paketler ilk dönem ikinci dönemi kullanmak istersek zaten o fiyattan kullanıyoruz bunun nesi için komisyon alıyorsunuz tam olarak
    2.dönem çoğu kişide mevcut değil
  • 12-08-2024, 18:52:16
    #5
    bykirif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğu kişide 2.dönem mevcut değil

    2.dönem çoğu kişide mevcut değil
    Yapılan tarife herkeste aynı. 12+12 ay olarak yapılıyor. Etrafımda bu tarifeyi kullanan birçok kişi var hepimizde aynı
  • 12-08-2024, 18:56:33
    #6
    sbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılan tarife herkeste aynı. 12+12 ay olarak yapılıyor. Etrafımda bu tarifeyi kullanan birçok kişi var hepimizde aynı
    R10 da çoğunlukla ben yaptım hocam 2.dönem olan arkadaşlara zaten ücretsiz yardımcı oldum ve oluyorum 2. Dönem hakkı olmayan arkadaşlara ücretli şekilde her sene olduğı gibi yapıyorum
  • 13-08-2024, 12:50:41
    #7
    2.Dönem olup olmadığını nasıl ögrenebiliriz.
  • 13-08-2024, 13:27:37
    #8
    yilmaz27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.Dönem olup olmadığını nasıl ögrenebiliriz.
    Müşteri hizmetlerini arayıp öğrenebilirsin
  • 14-08-2024, 14:00:48
    #9
    yilmaz27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.Dönem olup olmadığını nasıl ögrenebiliriz.
    Müşteri hizmetlerini aradım. Bana 2. Dönem yok dedi. Defalarca sordum. Şikayet var yazdım. Yine de yok dediler. En son fatura nüshasında altta 1. Dönem yazdığını gördüm. Kendiliğinden 2. Dönemi herhangi bir fark olmadan devam etti. Bilginize.