2.Dönem olup olmadığını nasıl ögrenebiliriz.
Müşteri hizmetlerini aradım. Bana 2. Dönem yok dedi. Defalarca sordum. Şikayet var yazdım. Yine de yok dediler. En son fatura nüshasında altta 1. Dönem yazdığını gördüm. Kendiliğinden 2. Dönemi herhangi bir fark olmadan devam etti. Bilginize.