sbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılan tarife herkeste aynı. 12+12 ay olarak yapılıyor. Etrafımda bu tarifeyi kullanan birçok kişi var hepimizde aynı
R10 da çoğunlukla ben yaptım hocam 2.dönem olan arkadaşlara zaten ücretsiz yardımcı oldum ve oluyorum 2. Dönem hakkı olmayan arkadaşlara ücretli şekilde her sene olduğı gibi yapıyorum