sbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendileri arayıp zaten 10₺ fark ile sözleşmeyi uzatıyor hocam. Neden size 350₺ verelim?
Çoğu kişide 2.dönem mevcut değil
Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten ilk dediğiniz paketler ilk dönem ikinci dönemi kullanmak istersek zaten o fiyattan kullanıyoruz bunun nesi için komisyon alıyorsunuz tam olarak
2.dönem çoğu kişide mevcut değil