• 29-12-2020, 19:27:50
    #1
    Netgsm de E İmza ile Abonelik Süreci Başlamıştır

    Merhaba, Arkadaşlar

    Netgsm de E İmza ile Abonelik Süreci Başlamıştır vergi levhası ve e imzası olan arkadaşlara duyrulur.


    Not : Evrakları Whatsapp veya Mail ile gönderiyorsunuz Kargo ya gerek yok.

    E imza olmadan hizmet almak isteyen kişiler : Sözleşme bize ulaşmadanh abonelik açılmaz.

    E imza sı olan kişiler kargo sürecini beklemezler.

    Vergi levhası olmayan kişiler hizmet alamıyor
  • 29-12-2020, 19:28:50
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Direk evrak göndermeden üyeliğimiz başlatabiliyor muyuz hocam?
    Teşekkürler konu için.
  • 29-12-2020, 19:29:40
    #3
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk evrak göndermeden üyeliğimiz başlatabiliyor muyuz hocam?
    Teşekkürler konu için.
    Evet direk ulaşın bana yardımcı olurum
  • 29-12-2020, 19:33:53
    #4
    5 yıldır netgsm kullanıyorum. Hiç bir sorun yaşamadım. 0850 li numaramı onlardan aldım kullanıyorum burada profili olduğunu bilmiyordum. Hizmetleriniz için teşekkürler.
  • 29-12-2020, 19:37:24
    #5
    SanteDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 yıldır netgsm kullanıyorum. Hiç bir sorun yaşamadım. 0850 li numaramı onlardan aldım kullanıyorum burada profili olduğunu bilmiyordum. Hizmetleriniz için teşekkürler.
    Biz teşekkür ederiz biz netgsm adına hizmet veriyoruz bazen merkez ile çözülemeyen sorunlar olabiliyor yardımcı olabiliyoruz. Tamamen destek amaçlı burdayız
  • 24-01-2021, 19:20:49
    #6
    netgsm ilk abonelerindenim. Numaramız harika 0 372 606 0 606 sağ olsunlar kırmadılar bu numarayı 2010 yılında bize tahsis ettiler...
  • 24-01-2021, 20:24:46
    #7
    ersincaglar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    netgsm ilk abonelerindenim. Numaramız harika 0 372 606 0 606 sağ olsunlar kırmadılar bu numarayı 2010 yılında bize tahsis ettiler...
    Güle güle iyi günlerde kullanın