Netgsm de E İmza ile Abonelik Süreci Başlamıştır
Merhaba, Arkadaşlar
Netgsm de E İmza ile Abonelik Süreci Başlamıştır vergi levhası ve e imzası olan arkadaşlara duyrulur.
Not : Evrakları Whatsapp veya Mail ile gönderiyorsunuz Kargo ya gerek yok.
E imza olmadan hizmet almak isteyen kişiler : Sözleşme bize ulaşmadanh abonelik açılmaz.
E imza sı olan kişiler kargo sürecini beklemezler.
Vergi levhası olmayan kişiler hizmet alamıyor