Netgsm de E İmza ile Abonelik Süreci Başlamıştır

Merhaba, Arkadaşlar

Netgsm de E İmza ile Abonelik Süreci Başlamıştır vergi levhası ve e imzası olan arkadaşlara duyrulur.


Not : Evrakları Whatsapp veya Mail ile gönderiyorsunuz Kargo ya gerek yok.

E imza olmadan hizmet almak isteyen kişiler : Sözleşme bize ulaşmadanh abonelik açılmaz.

E imza sı olan kişiler kargo sürecini beklemezler.

Vergi levhası olmayan kişiler hizmet alamıyor