SanteDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 yıldır netgsm kullanıyorum. Hiç bir sorun yaşamadım. 0850 li numaramı onlardan aldım kullanıyorum burada profili olduğunu bilmiyordum. Hizmetleriniz için teşekkürler.
Biz teşekkür ederiz biz netgsm adına hizmet veriyoruz bazen merkez ile çözülemeyen sorunlar olabiliyor yardımcı olabiliyoruz. Tamamen destek amaçlı burdayız