• 02-06-2019, 01:23:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sadece Whatshapp Onay Fiyatı (Kapanmama Garantili ) : 200 TL
    NetGsm Yönetim Paneli + 500 Dakika + 10000 sms (Kapanmama Garantili ) : 1250 TL


    Not : Belge Gerekmiyor..


    Skype : live:Bekdemirg11_1
  • 02-06-2019, 01:24:51
    #2
    Birisi o numaralarla dollandırıcılık yapsa 200 TL ye hapse giriyorsunuz yani? Doğru mu anladım
  • 02-06-2019, 01:26:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birisi o numaralarla dollandırıcılık yapsa 200 TL ye hapse giriyorsunuz yani? Doğru mu anladım
    O tür Bir Olayla Karşılaşmayacağımı Düşünüyorum Hocam.Zaten Güvenilir Bir Profil Oluşturmayan Kişilere Satmayı Düşünmüyorum
  • 02-06-2019, 01:45:58
    #4
    AsakiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O tür Bir Olayla Karşılaşmayacağımı Düşünüyorum Hocam.Zaten Güvenilir Bir Profil Oluşturmayan Kişilere Satmayı Düşünmüyorum
    Tabi hocam.
    Fikrini degistirmek istemiyorum ama Sikayet var bölümünden rastgele sececegin 10 konuyu bastan sona oku.
    Sonra halen satmak istiyorsan bu senin tercihin olacaktir.

    Tabi bir de 6 günlük üye olma durumun var.
    Neyse...
  • 02-06-2019, 02:00:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Coffee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi hocam.
    Fikrini degistirmek istemiyorum ama Sikayet var bölümünden rastgele sececegin 10 konuyu bastan sona oku.
    Sonra halen satmak istiyorsan bu senin tercihin olacaktir.

    Tabi bir de 6 günlük üye olma durumun var.
    Neyse...
    tamamdır hocam ozaman ben ticaret yapmayayım 6 7aylık üye olduğumda tekrar açarım konuyu
  • 02-06-2019, 02:05:09
    #6
    AsakiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamamdır hocam ozaman ben ticaret yapmayayım 6 7aylık üye olduğumda tekrar açarım konuyu
    6-7 aylik olmana gerek yok ama Kimlik onayi yaparsan, mavi tik sahibi olursan hersey daha kolay olabilir.
    Bir de tabi insanlarin iyi niyetli olmayacagini hesap edebilmen lazim. Burada cok iyi insanlar var, cok temiz insanlar var.
    Fakat kötüler de var. Calinti kimlikle, hesapla, davetiyeyle gelmis, insanlarin üc kurusuna göz dikmis olanlar da.

    Sen bir konu aciyorsun ve büyük risk üstleneceksin eger satisini yaparsan.
    Yerinde olsam kendim gibi bildigim insanlar disinda kimseye satmam.
  • 02-06-2019, 02:10:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Coffee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6-7 aylik olmana gerek yok ama Kimlik onayi yaparsan, mavi tik sahibi olursan hersey daha kolay olabilir.
    Bir de tabi insanlarin iyi niyetli olmayacagini hesap edebilmen lazim. Burada cok iyi insanlar var, cok temiz insanlar var.
    Fakat kötüler de var. Calinti kimlikle, hesapla, davetiyeyle gelmis, insanlarin üc kurusuna göz dikmis olanlar da.

    Sen bir konu aciyorsun ve büyük risk üstleneceksin eger satisini yaparsan.
    Yerinde olsam kendim gibi bildigim insanlar disinda kimseye satmam.
    valla hocam ben uzun uğraşlar sonucu foruma kayıt olabildim kimseninde bi numara için yanlış yapacagını düşünmüyorum bakalım ticaret geçmişi sğlam olan kişilerle iş yapmaya özen gösteririz artık yapacak bişey yok