6-7 aylik olmana gerek yok ama Kimlik onayi yaparsan, mavi tik sahibi olursan hersey daha kolay olabilir.
Bir de tabi insanlarin iyi niyetli olmayacagini hesap edebilmen lazim. Burada cok iyi insanlar var, cok temiz insanlar var.
Fakat kötüler de var. Calinti kimlikle, hesapla, davetiyeyle gelmis, insanlarin üc kurusuna göz dikmis olanlar da.
Sen bir konu aciyorsun ve büyük risk üstleneceksin eger satisini yaparsan.
Yerinde olsam kendim gibi bildigim insanlar disinda kimseye satmam.
valla hocam ben uzun uğraşlar sonucu foruma kayıt olabildim kimseninde bi numara için yanlış yapacagını düşünmüyorum bakalım ticaret geçmişi sğlam olan kişilerle iş yapmaya özen gösteririz artık yapacak bişey yok