AsakiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamamdır hocam ozaman ben ticaret yapmayayım 6 7aylık üye olduğumda tekrar açarım konuyu
6-7 aylik olmana gerek yok ama Kimlik onayi yaparsan, mavi tik sahibi olursan hersey daha kolay olabilir.
Bir de tabi insanlarin iyi niyetli olmayacagini hesap edebilmen lazim. Burada cok iyi insanlar var, cok temiz insanlar var.
Fakat kötüler de var. Calinti kimlikle, hesapla, davetiyeyle gelmis, insanlarin üc kurusuna göz dikmis olanlar da.

Sen bir konu aciyorsun ve büyük risk üstleneceksin eger satisini yaparsan.
Yerinde olsam kendim gibi bildigim insanlar disinda kimseye satmam.