Nightundertaker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hit sorunu yaşıyorum
20
●1.322
- 22-02-2013, 06:27:17Yaşa bakılmaz saygısızlıgın diz boyu birde ahbap dayı gibi çocukca lafları edip sonra üste çıkmaya çalışma sana konunda eleştiri yaptım hakaret etmedim o kafatasının içindeki organı biraz çalıştır, karşındakini bilmeden yorum yapma sen gibi cahillerle zaten muhattap olmam ne iyiyi bilir ne kötüyü türkmensin bana bayrağımı bırak diyorsuz kafasız kafanın taban çeker zahmetini koşturmaya devam et night.
- 22-02-2013, 06:58:24Üyeliği durduruldusen de her dediğimi tekrarlayıp durma, düzgün konuş, diyorum ya klavye delikanlısı olmaktan kaçın diye, ah başımıza gelenler, bakar mısın şuraya, sana bundan sonra yazmayacağım, çünkü dediklerimi tekrarlıyorsun, sözlüğü al, düzgün türkçe konuşmayı öğren de gel. Hadi başka kapıya, tavsiyelerini de yanında götürSessiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2013, 07:24:42Düzgün türkçeye bak diyene bakNightundertaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hadi var git işine.
hadi var git işine.