• 21-02-2013, 00:23:16
    #10
    Nightundertaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen öyle, fakat aylardır uğraşıyorum bu proje üzerinde, blackhatteam, blackhatworld gibi forum kurmak istedim, ve kurdum da ingilizce olarak, sonra forumu yeniden kurdum ancak türkçe olarak
    forumun dili ingilizce olsaydı kazancın ve hitlerin daha yüksek olmasını bekleyebilirdik ; fakat ülkemizde beklemek biraz zor..Tavsiyeleri göz ardı etmeyin , çalışmalarınızda başarılar dilerim.
  • 21-02-2013, 00:44:59
    #11
    Üyeliği durduruldu
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumun dili ingilizce olsaydı kazancın ve hitlerin daha yüksek olmasını bekleyebilirdik ; fakat ülkemizde beklemek biraz zor..Tavsiyeleri göz ardı etmeyin , çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    teşekkürler tavsiyeler için hocam, belki başka genel kategoriler eklersem foruma düzelebilir demi
  • 21-02-2013, 00:59:02
    #12
    Olabilir adwords kelime aracını kullanarak hit kategorileri tespit edebilirsiniz.
  • 21-02-2013, 01:07:14
    #13
    Hoam o 600 hiti falan olanlar hizli giden at hesabi... Biliyosun gerisini..
  • 21-02-2013, 02:06:50
    #14
    Üyeliği durduruldu
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoam o 600 hiti falan olanlar hizli giden at hesabi... Biliyosun gerisini..
    hizli giden at hesabi derken hocam
  • 21-02-2013, 03:00:22
    #15
    Night daha normal seoda hitli konuları kategorileri seçip eklesem düzelir diyosun bilmediğin bir sektöre girip kazanmayı hedefliyorsun? seoyu öğrenmeden siyah seomu yapmayı öğreteceksin. Hit alınabilecek kelimelerde çıkman zordur, alt kelime grublarında yarışacaksın.
    Sonrasında adulta haram diyosun black seo yöntemleriyle ugraşıyosun sen napacanı biliyomusun acaba bi düşün derim.

    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    film mp3 den alıyordur onlar google forum sitelerini bitirdi zaten frmtr nin anlık kaç bin ziyaretçisi var sor belki günde 100 dolar kazanamıyordur.
    Eminmisin? google adsense kullanıcak hiti 100kdan aşşağı olmayacak 100$ kazanacak diyosun?
  • 21-02-2013, 05:21:04
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Sessiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Night daha normal seoda hitli konuları kategorileri seçip eklesem düzelir diyosun bilmediğin bir sektöre girip kazanmayı hedefliyorsun? seoyu öğrenmeden siyah seomu yapmayı öğreteceksin. Hit alınabilecek kelimelerde çıkman zordur, alt kelime grublarında yarışacaksın.
    Sonrasında adulta haram diyosun black seo yöntemleriyle ugraşıyosun sen napacanı biliyomusun acaba bi düşün derim.



    Eminmisin? google adsense kullanıcak hiti 100kdan aşşağı olmayacak 100$ kazanacak diyosun?
    ahbap, saygılı ol biraz, sen giderken biz geliyorduk, tüm senuke, scrapebox, sicksubmitter, TBS (tabi sana yabanci gelebilir, thebestspinner) tüm böyle programlar elimizden geçti, yararını da gördük, ama bu forumun kategorisi türkiyede daha yeni tanındığı için ziyaretçiler fazla değil, ayrıca ben *****'ı haram demedim, iftira atma, evde pislik otada, pis masanın üstünde, pislik olarak p*rno bağımlısı veya ***** sitesi kurmaktansa, gider black hat hacker olurum daha iyi, sonuçta ikisi de kötü, ama 2. faydalı bir seçenek ama riskli, tabi gidip birisinin paypal hesabını veya kredi kartı hesabını çalacak değilim, senin demek istediğin: "adam öldürmek günah gıybet etmekte günah, o zaman gider adam da öldürürüm", kardeşim, kötü işlerin de kendine özel seviyeleri var, hiçbirimiz sütten çıkmış ak kaşık değiliz, bi de o kırmızı bayrağı ayır istersen avatarından, sana yakışmaz o
  • 21-02-2013, 08:10:25
    #17
    Nightundertaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahbap, saygılı ol biraz, sen giderken biz geliyorduk, tüm senuke, scrapebox, sicksubmitter, TBS (tabi sana yabanci gelebilir, thebestspinner) tüm böyle programlar elimizden geçti, yararını da gördük, ama bu forumun kategorisi türkiyede daha yeni tanındığı için ziyaretçiler fazla değil, ayrıca ben *****'ı haram demedim, iftira atma, evde pislik otada, pis masanın üstünde, pislik olarak p*rno bağımlısı veya ***** sitesi kurmaktansa, gider black hat hacker olurum daha iyi, sonuçta ikisi de kötü, ama 2. faydalı bir seçenek ama riskli, tabi gidip birisinin paypal hesabını veya kredi kartı hesabını çalacak değilim, senin demek istediğin: "adam öldürmek günah gıybet etmekte günah, o zaman gider adam da öldürürüm", kardeşim, kötü işlerin de kendine özel seviyeleri var, hiçbirimiz sütten çıkmış ak kaşık değiliz, bi de o kırmızı bayrağı ayır istersen avatarından, sana yakışmaz o
    ahbap, saygılı ol biraz
    Ben sana saygısızlıkmı yapmışım nerde? yada nezaman? ayrıca nerden ehbabın oluyorum? üslübuna dikkat et.


    sen giderken biz geliyorduk, tüm senuke, scrapebox, sicksubmitter, TBS (tabi sana yabanci gelebilir, thebestspinner)
    Benim kaç senedir bu işlerle uğraştığımı bilmeden nasıl oluyorda giderken geliyorduk diyebiliyosun? ben 96dan beridir net alemindeyim 2000'den beridirde weble alakalıyım ben varken sen yoktun daha önce olsanda olmasanda karşındakini bişey bilmiyo gibi bakma eğer zaten baksaydın hitlenmiyor diye konu açmazdın.


    kötü işlerin de kendine özel seviyeleri var
    Kötü işlerin özel seviyesi olmaz kötü kötüdür 1de bir binide bir, bir kere kemeri çözmüşsen alışmamış g.tte don durmaz hesabı hep yaparsın yoksa kendini kandırma.


    bi de o kırmızı bayrağı ayır istersen avatarından, sana yakışmaz o
    Bunu anlayamadım nedemek o? bu ne salakca bir laftır sen benim türklüğümü eleştirecek kapasitedemisinkide yakışmamış diyosun? yada sen nesin kardeşim? türk değilsen bayrağımıza laf atma bunun açıklamasını yapmanı bekliyorum harici rapor edicem.

    Senin gibileri uyarıyoruz yardımcı oluyoruz diye bunları konuşma cesaretini kendinde bulan kafadaki zihniyete vay.
  • 21-02-2013, 11:57:57
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Sessiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahbap, saygılı ol biraz
    Ben sana saygısızlıkmı yapmışım nerde? yada nezaman? ayrıca nerden ehbabın oluyorum? üslübuna dikkat et.


    sen giderken biz geliyorduk, tüm senuke, scrapebox, sicksubmitter, TBS (tabi sana yabanci gelebilir, thebestspinner)
    Benim kaç senedir bu işlerle uğraştığımı bilmeden nasıl oluyorda giderken geliyorduk diyebiliyosun? ben 96dan beridir net alemindeyim 2000'den beridirde weble alakalıyım ben varken sen yoktun daha önce olsanda olmasanda karşındakini bişey bilmiyo gibi bakma eğer zaten baksaydın hitlenmiyor diye konu açmazdın.


    kötü işlerin de kendine özel seviyeleri var
    Kötü işlerin özel seviyesi olmaz kötü kötüdür 1de bir binide bir, bir kere kemeri çözmüşsen alışmamış g.tte don durmaz hesabı hep yaparsın yoksa kendini kandırma.


    bi de o kırmızı bayrağı ayır istersen avatarından, sana yakışmaz o
    Bunu anlayamadım nedemek o? bu ne salakca bir laftır sen benim türklüğümü eleştirecek kapasitedemisinkide yakışmamış diyosun? yada sen nesin kardeşim? türk değilsen bayrağımıza laf atma bunun açıklamasını yapmanı bekliyorum harici rapor edicem.

    Senin gibileri uyarıyoruz yardımcı oluyoruz diye bunları konuşma cesaretini kendinde bulan kafadaki zihniyete vay.
    ah ah, seninle tartışmak istemem, bizde yaşa bakılmaz, BEYİN'E bakılır, git kime şikayet edersen et, bu da daha beynin gelişmedik anlamına gelir, türkmen'im ben, senin bayrağına laf atan yok, bunu hiç mi BEYNİN algılamadı?! seninle daha tartışmak istemem, klavye delikanlılar da delikanlı erkek sayılmaz bizde bunu unutma, ayrıca ben hiçbir konuşmamda türklere hakaret etmedim, sen hemen provakasyon yapmaya kalkma burda, genelde türkleri kardeşim gibi severim..